niedziela, 11 października 2009

Almost like Gucci!


VS.




Koooocham wszystko co jest ćwiekowane xD ogólnie to mam sporo rzeczy takich w ćwiekach :D co najmniej 3 paski, torebkę, mini żakecik i do kolekcji tej przywitały moje nowe buty :D W prawdzie wolałabym te od Gucciego gdyż nie mają marszczeń jednak nie zamierzam na swoje narzekać gdyż też je wielbie :)

I looooove everything what is studded xD generally I have a lot of studded stuff like: at least 3 belts, cluch bag, and jacket. About 2 weeks ago to my collection said "hi" new shoes (ofc studded) which looks almost like Gucci! Honestly I would prefer this Gucci because they dont have this funny frills but I'm not gonna to grumble because of that :)

Shoes: Deichmann

6 komentarzy:

  1. Jak się nie ma co się lubi, to się lubi co się ma ;) Może kiedyś będziesz mogła nacieszyć się oryginałem, ale nie ma co się martwić bo te Deichmann-owe też są super!

    OdpowiedzUsuń
  2. Łał niezłe jak na Deichmana! Kupowałaś je jakoś teraz? Mam jeszcze szanse? :)

    OdpowiedzUsuń
  3. łał ;o boskie są ! dużo dałaś za nie ;>

    OdpowiedzUsuń
  4. świetne są te buty, chciałam je kupić, ale nie było już dla mnie rozmiaru://

    OdpowiedzUsuń
  5. no proszę proszę jakie podobieństwo :)

    OdpowiedzUsuń
  6. choruję na te buty, ale niestety... nie ma już moje rozmiaru.

    OdpowiedzUsuń