sobota, 1 sierpnia 2009

Espanola

21 sierpnia wraz ze znajomymi wybieram sie do Lloret de Mar w Hiszpanii, już nie mogę się doczekać i wyobrażam sobie każdą chwilę tam spędzoną a to dopiero za 3 tyg !! W każdym razie chcąc zobaczyć jakie rozrywki mniej więcej tam na mnie czekają wpisałam w google “Lloret de Mar” i znalazłam te zdjęcia :

21 August me and my friend are going to Lloret de Mar in Spain, I cant waint this trip and I am already imagining every single moment spent there! unfortunately it is 3 weeks until we go there !! Anyway I wanted to see what entertainment are waiting for me there and I google it and I found this pics:


Czyż to miasto nie jest piękne ? Juz sobie wyobrażam gorące plaże, gorących hiszpanów i gorący klimatu klubów aahhh <3

Isnt that town beautiful ? I can already imagine hot beaches, hot spanish boys and hot vibe of clubs !! ahh! <3

No ale będąc w Hiszpanii to aż chyba wstydz nie zajrzeć do Barcelony!!

But during my trip in Spain I think it is a shame not beeing in Barcelona !!



Sagrada Familia!! “zakochałam” się w tym kościele po obejrzeniu “Vicki,Christina,Barcelona” mam nadzieje że jest tak samo piękny jak został pokazany w filmie :)

Sagrada Familia!! "I “Fell in love” in this church after I watched “Vicki,Christina,Barcelona” I hope that this church is the same beautiful as it was in the film :)

No i czeka mnie jeeeeeeeszcze więcej rozrywek :D jak wróce na pewno pochwale się zdjęciami :D No ale póki co jeszcze nawet zakupy nie zostały zrobione ;) tzn… jako tako są :D ale jeszcze brakuje mi 4 rzeczy :

And there is a lot of more entertainment there :D when I come back I can assure you that I will show off with my pics from there :D But for now my shopping isnt done… I mean.. most of them I already bought but still I need 4 things:



1 Torby na plażę
2 Sukienki w kwiatki bez ramiączek
3 dużych (najzwyklejszych) okularów
4 beżowych szortów

1 Beach bag
2 Dress in flowers
3 big sunglasses
4 beige shorts

Zakupy zrobie, czas minie i bedę w Espaniola zabawiała się
OHH! niech ten czas szybciej płynie!!

2 komentarze: