poniedziałek, 10 sierpnia 2009

Wedding.

No więc... w tą sobotę mam wesele... ide jako partnerka mojego kolegi? przyjaciela? ziomka? nie wiem xD w każdym bądź razie mamy dobry kontakt :) i jak to zwykle bywa nie wiem w co mam się ubrać... na prawdę ... dylemat jest... no więc która waszym zdaniem ?

So... I have a wedding this Saturday and I am going as a parnter of my colleague? best friend? homie? I dont know.. haha we have a very good contact with eachother and thats it :) And always whatever I go I have the same problem... What I should wear ? really.. Which one of dresses I should wear ?

Kandydatka nr 1:

Nazywana małą czarną. Krótka z rozciągliwego materiału. Prosta. Taka jak lubie.

Kandydatka nr 2:

Fioletowa. Odkryte plecy jak widać. Satyna. Przy wykonywaniu obrotów tworzy duzy klosz :) No i na zdjęciu ta sukienka wygląda tak sobie... w rzeczywistości jest ładniejsza niż na zdjęciu :)

Obie sukienki wykonane przez moją maaamę :*

No więc jak myślicie ? w której lepiej będzie mi na weselu ?:)

17 komentarzy:

  1. W takim razie na wesele fajniejsza fioletowa - przecież będziesz tam głównie tańczyć :) A pierwsza sukienka też jest przepiękna!

    OdpowiedzUsuń
  2. dwojeczka :) bedzie sie sexi krecic hiehie

    OdpowiedzUsuń
  3. A ja uważam, ze pierwsza. Jest bardziej klasyczna. W takich kieckach zawsze robi się najwieksze wrażenie.:)

    OdpowiedzUsuń
  4. druga.

    czarna na wesele chyba nie za bardzo...

    OdpowiedzUsuń
  5. w czarnej bym się na ciebie rzuciła kochanie, ale czarna sukienka i to tak seksowna na wesele to takie petit faux-paux. nie przyćmij panny młodej ! ;*

    OdpowiedzUsuń
  6. Obstawiam nr 1 z ciekawymi dodatkami

    OdpowiedzUsuń
  7. Zdecydowanie pierwsza i jakieś fajne dodatki, najlepiej nie czarne. Pięknie w niej wyglądasz. Klasa.

    OdpowiedzUsuń
  8. W czarnym nie powinno się iść na wesele, więc nr 2 :)

    OdpowiedzUsuń
  9. w pierwszej przynajmniej na zdjeciu wygladasz objłednie ale lepsza jest raczej na elegancka randke,jakies wieczorne wyjscie, jak i inne szafiarki uwazam ze na wesele srednio, choc to tez rzecz gustu, dodatkow a czasu juz nie masz wiele.wiec raczej ejdnak druga i to tez z lekkimi acz eleganckimi dodatkami(choc z nimi tez nie warto rpzesadzic sukienka juz ma ciekawy kroj plus sie blyszczy. daj jakies fajne fotki na co sie ostatecznie zdecydowalas i jak sie zaprezentowalas:)

    OdpowiedzUsuń
  10. the b lack one is so f***** good on u

    OdpowiedzUsuń
  11. ja jestem z fioletowa choć w obu robisz wrażenie jednak jest taki zwyczaj, ze w czerni, ani bieli isę nie występuje na ślubach :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Czarna jest fajna, ale na wesele stanowczo bardziej pasuje fioletowa.

    OdpowiedzUsuń
  13. witaj,
    jeżeli masz chęć zaglądać do mnie czasem, podaj mi proszę swój adres e-mail, którym logujesz się na bloga, gdyż od dziś mój blog będzie dostępny jedynie dla zaproszonych użytkowników,
    pozdrawiam ciepło :*

    agawa.fran@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardziej podoba mi się pierwsza sukienka, ale na wesele lepsza jest druga. W co w końcu się ubrałaś?

    OdpowiedzUsuń