sobota, 20 czerwca 2009

Holiday ! At last...


Po pierwsze : Pofarbowałam włosy :D na początku miała ciemny blond :D teraz mam niezindentyfikowany :D haha tzn. miał być brąz wpadający w rudy :D a wyszło ... no właśnie co wyszło ? w sumie niby efekt został osiągnięty :D ale jak się na żywo spojrzy to czy ja wiem...

First of all: I have coloured my hair... I used to have blond-hair but now I think I'm a little red,brown-hair... what do you think ?


A po drugie: Odpowiedź dla Gia Illusion. No więc tak jak mi poradziliście miałam założyć na zakończenie roku szkolnego zestaw drugi który pojawił się w poprzedniej notce ... jednak robiąc porządek w szafie znalazłam ten śliczny sarafanik który wydał mi się wprost idealny na taką okazje... i wyszło tak jak chciałam... elegancko i tak na luźie ... przynajmniej tak mi się wydaje :D tzn może i nie wyszło tak super elegancko ale przeciez ja nie kończe szkoły... ten zaszczyt nastąpi dopiero w przyszłym roku :D

Secondly: On my last day at school I wore this kjut (sweet) dress. I hope that I was looking quite elegant and chill

3 komentarze: