sobota, 13 czerwca 2009

School

Nudy napadły mnie w domu... :( i zaczęłam się zastanawiać co założę na zakończenie roku szkolnego... Do głowy wpadło mi kilka pomysłów m.in :
Ale czy na pewno chce wyglądać jak uczennica w dniu kiedy kończę rok szkolny i kończą się szkolne katusze ? Nie lepiej byłoby założyć coś takiego na ropoczęcie roku szkolnego ?
Kolejnym pomysłem była klasyczna elegancja :

Ok... uwielbiam elegancje... ale akurat teraz myślałam o czymś świeżym...
I ostatnia propozycja:

No i ok... to jest świeże... ale czy odpowiednie na zakończenie roku szkolnego ? Już sama nie wiem... bede musiała się co do tego zastanowić... a który wam się zestaw wydaje najbardziej odpowiedni ?

5 komentarzy:

  1. Najbardziej podoba mi się wersja 2. Myślę, że jest z nich najbardziej odpowiednia na koniec roku. Trochę z pazurem, ale nie mogą Ci nic zarzucić.
    Ostatnia też jest fajna, ale to już tak bardzo wakacyjnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. "dwójkę, dwójkę wybierz Panie"
    nietypowo a jednak elegancko:D

    OdpowiedzUsuń
  3. ver 2 zdecydowanie :) spodnica mnie zachwyciła strasznieee, ma cos w sobie z boskosci hehe moze to ten motyw, ale fajnie do tego paska :)

    OdpowiedzUsuń
  4. i który zestaw wybrałaś?:)

    OdpowiedzUsuń